A Ferrari úgy dönt, hogy elfogad kriptovalutában történő fizetéseket
A Terra Luna ökoszisztéma összeomlása, az FTX tőzsde meghibásodása és számos kudarc után a kriptovaluta ipar végre meglátja a fényt az alagút végén, és egyre több pozitív információ érkezik a világból!
A legfontosabb, hogy a legnagyobb szereplők, mint például a Tesla, az Apple és a Ferrari érdeklődnek a digitális eszközök iránt. Utóbbi egészen nemrég csatlakozott a Web3-rajongókhoz, de nagy lendülettel!
A Ferrari zöld utat ad a kriptovalutáknak
Október 14-én nagyszerű hírt hallott a világ: a Ferrari elkezdett kriptovalutában fizetni luxus sportautóiért az Egyesült Államokban. Emellett a társaság jómódú ügyfelei kérésére a programot Európára is ki kívánja terjeszteni.
Ez egy nagyon merész lépés volt egy ilyen híres autógyártó részéről. A legnagyobb cégek túlnyomó többsége távol tartja magát a kriptovalutáktól. Miért? Mert a Bitcoin és más tokenek áringadozása miatt nem lehet velük kereskedni. Ráadásul a digitális eszközökre nem vonatkoznak egységes szabályozások, és magas energiafogyasztás forrásai. Ez hatékonyan akadályozza meg fizetőeszközként való terjedésüket.
Emlékezzünk vissza arra a 2021-es helyzetre, amikor egy másik (villamos)autó-gyártó, a Tesla elkezdett Bitcoinban fizetni. Ez még az előző bikapiac idején volt, ami jelentős emelkedést eredményezett a Bitcoin árfolyamában. Sajnos röviddel az esemény után a cég vezérigazgatója, Elon Musk környezetvédelmi okokból felfüggesztette ezt a lehetőséget.
A Ferrarival is így lesz?
Érdekes módon a Ferrari marketing és kereskedelmi igazgatója, Enrico Galliera azt mondta, hogy a Ferrarit nem aggasztja az ilyen típusú megoldások negatív környezeti hatása. Hozzátette: az új szoftverek bevezetésének és a megújuló források nagyobb mértékű felhasználásának köszönhetően a szénlábnyom elenyésző.
„Az a célunk, hogy 2030-ra szén-dioxid-semlegesek legyünk, beigazolódott” – mondta Galliera egy interjúban.
A Ferrari megfelel az ügyfelek igényeinek
A Ferrari szerint a döntés a piaci és a kereskedői kérésekre reagálva született, mivel sok ügyfél fektetett be kriptovalutákba, és szerette volna használni azokat a gyártó bemutatótermeiben.
Ez a nagyszerű gesztus a Ferrari részéről nem csak biccentés régi ügyfelei felé, hanem kaput is nyit a fizetések új generációja és a kriptovaluták egész világa előtt. Talán az ilyen típusú vállalkozások arra ösztönöznek más márkákat, hogy elfogadják az egyre népszerűbb digitális tokenekkel történő fizetést.
Szólj hozzá