A Louis Vuitton márka története
A Louis Vuitton jelenleg az egyik legértékesebb, leginkább felismerhető és az időtlen luxussal azonosított márka. Az LV betűkkel ellátott védjegy a világ szinte minden országában keresett és nagyon vágyott tárgy. Óriási és állandó népszerűségének köszönhetőenLouis Vuitton márkaez is az egyik legtöbbet hamisított a világon.
Mi volt a Louis Vuitton márka történetének kezdete?
Minden történetnek van kezdete: a Louis Vuitton termékek 1854-ben debütáltak a piacon. Kezdetben a márkát csak az LV arany kezdőbetűkkel ellátott barna kézitáskák gyártásával hozták kapcsolatba, de idővel erősödött és kibővítette a választékot.
A márka alapítója Louis Vuitton volt, akinek lehetősége nyílt arra, hogy a párizsi Monsieur Marechal gyárban csiszolja egyedi kézműves készségeit.
Kezdetben itt foglalkozott a csomagolással, majd 1854-ben nyitotta meg saját üzletét, ahol udvari ruhák csomagtartóba csomagolását kínálta (a XIX. században népszerű irányzat). Ekkor kezdett kísérletezni, és bőröndök és utazótáskák tervezésén dolgozott. Már akkor a divatra szakosodott.
Louis Vuitton és az első táska semmihez sem hasonlítható
Az 1858-as év igazi áttörést hozott a divatban. Ekkor adott ki a Louis Vuitton egy innovatív, téglalap alakú, könnyebb anyagból készült bőröndöt – az szagtalan vászon felülmúlta a bőr csomagtartót, és az új minőség mutatója lett.
A Louis Vuitton ereje gyorsan nőtt – a márka alapítójának öröksége nem pazarolta el a benne rejlő lehetőségeket.1892-ben a Loius Vuitton cég vezetése fiára, Georgesra került.
A híres tervező leszármazottja volt, aki kibővítette a luxustermékek címzettjeinek körét, és megnyitotta az első üzletet Londonban. Ettől kezdve az Oxford Street-i elhelyezkedés lehetővé tette a márka széles körű terjeszkedését az egész világon.
Louis Vuitton a híres Monogram Canvas logóval
A márka világszerte nagy népszerűsége gyorsan hamisítási kísérletekhez vezetett, innen ered Georges Vuitton ötlete egy speciális logó tervezésére. Emellett a márka híres alapítójának leszármazottja egy speciális kombinációs zárat is kifejlesztett a bőröndök számára, és bemutatta az első Louis Vuitton puha táskát.
A Loius Vuitton márka ereje a harmadik generációban
Az 1914-es év és egy üzlet megnyitása a párizsi Champs Elysées-n tovább erősítette a márka pozícióját a világban. A Loius Vuitton által jegyzett luxus táskák és bőröndök valószínűleg soha nem mennek ki a divatból. Ez az elegancia, amelyet csak a szépség igazi ínyencei birtokolhatnak
Szólj hozzá