“Calvins or Nothing” – sportolók a főszerepben
A Calvin Klein luxusmárka kiváló minőségű sportruházati értékesítéséről ismert. Emiatt híres sportolókat hív meg számos reklámkampányába. Ezt azért teszi, hogy termékeit a testmozgás, az egészséges életmód és a sportszellem kontextusában népszerűsítse. E kampányok célja tehát, hogy a márka imázsát összekapcsolják a sporttal kapcsolatos értékekkel és törekvésekkel. “Calvins vagy semmi” ez egy újabb kísérlet erre a koncepcióra. A kampány a sport területén neves neveket felvonultató fehérneműsor népszerűsítésére összpontosít. Célja, hogy kiemelje a fehérnemű esztétikáját és funkcionalitását, miközben az önbizalom, az energia és az aktív életmód képét közvetíti.
Nézd és érezd jól magad
A márka tökéletesen tudja, hogyan lehet pozitív imázst kialakítani a piacon. Ezt akarja tenni termékeit a sportolók által képviselt fizikai aktivitással, sikerrel és elszántsággal társítja. Ez a fajta együttműködés hozzájárul a márka és a fizikai munkához erősen kötődő emberek által képviselt értékekkel azonosuló fogyasztók közötti erős kötelék kialakításához. Mint említettük, nem ez az első kampány, amely ezeket az értékeket szeretné népszerűsíteni. Calvin Klein mesterien demonstrálja szép, izmos testek az övébe öltözve finom és alakot hízelgő fehérnemű.
A Calvin Klein a 2019-es ikonikus “My Calvins” kampányáról ismert, amelyben hírességek, köztük sportolók pózolnak a márka fehérneműjében. Ebben a kampányban többek között: teniszezők, kosarasok, focisták és szörfösök, mint Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry és mások. A márka a Major League Soccer (MLS), az amerikai futballbajnokság hivatalos sportruházati partnere is volt. Ennek az együttműködésnek a részeként olyan labdarúgókkal készített kampányokat, mint pl David Villa vagy Graham Zusi.
„Calvins or Nothing” – mire számíthatunk?
A legújabb kollekciót az arcok hirdetik Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi és Mary Fowler. A fent említett nőkben az a közös, hogy mindannyian profi futballisták. Mind az öt játékos sikeres a női foci világában és képviseli országukat a nemzetközi színtéren. Bár különböző országokból érkeznek (Morgan az Egyesült Államokból, Kelly Angliából, Dali Algériából, Iwabuchi Japánból, Fowler Ausztráliából), osztozik a futball iránti szenvedélyük, és ismertek képességeikről, tehetségükről és elkötelezettségükről a női fejlődés iránt. futball.
Maga a kampány, amelyet Brianna Capozzi örökített meg, minden nő intim szférájába vezet bennünket, megmutatva megingathatatlanságukat. önbizalom és érzékiség. A kifejező közelképek és teljes képkockák használatával Capozzi az egyes egyének sokszínűségét és sokdimenziósságát is hangsúlyozza. Erőjüket és sebezhetőségüket egyaránt ünnepli, amelyek fontos elemei ennek a kampánynak.
A kampány a Calvin Klein modern pamut fehérneműbe öntött életét örökítette meg. Mindez egyszerű, magas farmernadrággal kombinálva a 90-es évek klasszikus, egyszerű és széles stílusára utalnak.Ezenkívül nincs hiány vágott és klasszikus kamionos dzsekikben, amelyek karaktert adnak az egész stílusnak. Kiemelték a jellegzetes, a márka logójával ellátott pólókat is, amelyek minden megjelent kollekció nélkülözhetetlen elemei. ” A “Calvins or Nothing” hamarosan megjelenik a Calvin Klein közösségi média csatornáin, valamint a világ vonzó helyszínein.
Szólj hozzá