A Burberry új “Nyúl éve” kampánnyal
A Burberry brit luxusdivatház rendkívül jól átgondolt reklámkampányairól ismert. A márka mindig egy csapat embert von be produkcióiba, és egyedi hangulatot épít a legújabb kollekciók köré. Tavaly szemtanúi voltunk a „The Night Before” kampánynak, tele izgalommal és az ünnepek előtti várakozással. A Burberry ezúttal valami egészen mással ajándékozza meg a világot. A 2023-as kampány ihletett kínai újév és bemutat egy ruhakollekciót, amelyben a nyúl motívum kiemelt szerepet kap.
A Nyúl éve, milyen változásokat hoz?
Január 22-én a kínai horoszkóp szerint belépünk a következő, nem véletlenül a Nyúl évének nevezett évbe. Ugyanis a vízinyúl lesz a patrónusa. A kínai asztrológia szerint az állati csillagjegyek évezredek óta meghatározzák az emberi sorsot. A Nyúl következő éve tele legyen harmóniával és renddel, a kínaiak szerint ez lehetővé teszi, hogy levegőhöz jusson, és átmenetileg megálljon az állandó rohanásban. A Nyúl éve állítólag bőséget, szenvedélyek és sikerek megvalósítását, valamint az álmok beteljesülését is hozza. És mindezt a Tigris nehéz és kaotikus éve után, amit 2022-ben megtapasztaltunk.
Úgy tűnik, ezt az üzenetet próbálja tükrözni a Burberry legújabb ruhakollekciójában. Azt is mondják, hogy a márka üdvözli az új perspektívát, és el akarja juttatni fogyasztóihoz. Az új kampánnyal arra buzdítja az embereket, hogy: „Rendkívüli élmények a magabiztosság, a szenvedély és a kreativitás megszerzéséhez”. Ez az utópisztikus alapgondolat azonban látható a készülő kollekció ruháiban?
Klasszikus monogram szórakoztató csavarral
Senki sem fog meglepődni azon, hogy a nyúl az egész kollekció kulcsmotívuma, népszerű rajzfilmek ihlette változataiban. Thomas Burberry azonban egy érdekes és kissé vicces akcentust választott. Nos, a márka klasszikus monogramja, amelyet Riccardo Tisci tervezett, nyúlfülké változtatta. A legújabb kollekcióban női, férfi és gyerek ruhákat díszítenek majd, de az ikonikus Lola táskát és kiegészítőket is.
Nyulak grafikai nyomatai jelennek meg többek között az elegáns masnis akcentusú ruhákon, hosszú ujjú pólókon és vékony leggingseken. Az örökké divatos Varsity dzsekik ezúttal is élénkpiros és sötétkék erős színpalettában érkeznek, mellkasán pedig a Burberry tisztelgése a Nyúl éve előtt. Ezenkívül a tervező kísérletezett magának a monogramnak a formájával. Így a nyuszi motívumok egy része egymásnak háttal van elhelyezve, így a fülek szív alakúak, míg mások a Burberry logó tetején helyezkednek el.
A kollekció humoros újratervezése azonban nem az egyetlen fénypontja a kampánynak A nyúl éve 2023. A Burberry erőfeszítései mélyebbre nyúlnak, mint a kollekció – a márka úgy döntött, hogy egy videoklippel tiszteli meg a Nyúl évét. A felvételen szereplők szerepelnek Qi Xi, Shi Pengyuan és Zhao Lina sportoló, a fotókat pedig Zik Liu rendező és Sky fotós készítette. A triptichon egy további kommentár a három szereplő szabadságkereséséhez, mivel mindegyikük vizuális párbeszédet folytat a kreativitásról. Az egész kampány a brit Burberry márka új, sikerekkel teli korszakát hirdeti. A média már most is mutatja, hogy a divatház kritikusai és támogatói is szeretik a projektet.
Szólj hozzá