Chanel Hongkongban
Hongkong egy nagyszerű eseményre vonzotta a divatvilágot – a Chanel Cruise 2025 kollekció replikabemutatóján mintegy 2000 vendég, köztük számos márkanagykövet találkozott, hogy megünnepeljék a bemutató egyedülálló pillanatát. Chanel Hongkongban. Különleges jelentéssel bírt az idei körutazás kollekció. Ez volt az utolsó Virginie Viard által tervezett ” fekete hattyú ” a márka, amely júniusban váratlanul távozott a kreatív igazgatói posztról. Bár utódjáról is vannak találgatások, a Chanel még nem jelentett be új művészeti vezetőt. A következő szezonokban a francia divatház folytatja projektjeit egy belső tervezők csapata felel majd a közelgő hangzhoui Métiers d’Art bemutatókért, a januári haute couture-ért és a Comói-tavi bemutatóért.
Chanel Hong Kongban: milyen volt a hangulat a bemutatón?
A Cruise 2025 kollekcióbemutatóra a Hong Kong Design Institute tágas belső tereiben került sor, ahol a meghívott vendégek megcsodálhatták a Chanel legújabb, tengerparti motívumokból ihletett terveit. A gyűjtemény a következőket tartalmazta: tengeri lények mintájával díszített ruhák, masnikkal átkötött fürdőruhákés jellemző Chanel tweed dzsekik, ezúttal búvárkupakokkal gazdagítva. Az elegancia és a tengeri könnyedség egyedülálló kombinációja Marseille tengerparti hangulatára is utalt, ahol először mutatták be ezt a kollekciót.
A vetítés után a vendégeknek is lehetőségük volt az estét az egyik legendás filmes helyszínen folytatni Hong Kong – Shaw Studios. Ez a stúdió, amelyet az 1930-as években alapítottak, fontos szerepet játszott Hongkong „Kelet Hollywood”-ként való kialakításában. A Chanelnek is van ott története. A Shaw Studiosban volt az első hongkongi bemutató Karl Lagerfeld 2006-ban
Szimbolikus biccentés a kínai piac felé
Az előadás helyszínét nem véletlenül választották ki. A Chanel nem először mutatkozik be Hongkongban. A márka évek óta hangsúlyozza ennek a városnak a jelentőségét, amely Ázsia egyik kulcsfontosságú piaca. 10 butikjával egyike azon kevés helyeknek a világon (Párizs mellett), ahol a Chanel ilyen erősen jelen van. A márka 1979-ben nyitotta meg első butikját a fényűző Peninsula Hotelben. Egy évvel ezelőtt írta alá az egyik legnagyobb bérleti szerződést a világjárvány óta – egy kétszintes előugró “The Magical House of Chanel”-t. Mindez bizonyítja a márka erős pozícióját és bizalmát a helyi piacon.
Szólj hozzá