Florence Pugh a Tiffany & Mit
Az utóbbi időben a huszonhét éves Florence Pugh nem tudta elkerülni a reflektorfényt. A brit színésznő Christopher Nolan legújabb filmjében, az “Oppenheimerben” szerepelt, amely két héttel ezelőtti premierje óta folyamatosan zseniális kritikákat kapott. Szerepe azonban a vállalati iparágon kívül is jelentős. Meghívást kapott, hogy működjön együtt egy neves amerikai luxusékszerészrel és szakkereskedővel. Szóval hivatalos… Florence Pugh a Tiffany & Co. nagykövete.
A márka nőies szelleme
Az évek során a Tiffany & Co. a popkultúra számos ikonikus pillanatához kapcsolódott. A New York-i Fifth Avenue-n található zászlóshajó üzletük, amelyet gyakran “Tiffany zászlóshajó üzletének” neveznek, a luxus és a romantika szimbólumává vált. A márka emellett törődik kifogástalan arculatával, és gondosan együttműködik a sztárokkal. Florence Pugh mégis nagyszerű példa sok nő számára. Amy March szerepe a “Little Women” adaptációjában kiérdemelte nemzetközi hírnévre és Oscar-jelölésre a legjobb női mellékszereplő kategóriában.
A legújabb “Oppenheimer” című filmben a színésznő egy csábító pszichiátert alakít, aki szerelmes a főszereplőbe. A fiatal, tehetséges, mindenféle mozi feltörekvő csillaga mesterien mutatta be karakterét, a világ minden tájáról szerzett elismerést. Nem csoda, hogy a Tiffany & Co úgy döntött, hogy őt nevezi ki márkájuk új arcának. ” Örömmel jelentem be ezt az együttműködést ” – írta Pugh az Instagramon. “Ugyanannyira különleges nap volt a kampány forgatásán, mert akkoriban még bújtam a borotvált hajam. Köszönöm, hogy önmagam lehetek “.
Florence Pugh a Tiffany & Co és egyedi ékszereik nagykövete
A márka felkérte nagyköveteit, hogy működjenek együtt a legújabb, jól ismert kollekciójuk bővítését bemutató kampány bemutatásában. Tiffany Lock. A Tiffany Lock egy egyedülálló darab, gazdag történelemmel, amely egészen a cég 1800-as kezdetéig nyúlik vissza. Ezek a jellegzetes Tiffany emblémával ellátott lakatok eredetileg praktikus funkciót töltöttek be, de idővel a szerelem és az elkötelezettség szimbólumává változtak. A párok elkezdték kicserélni őket érzéseik bizonyítékaként, és idővel azzá váltak a szerelmesek közötti elszakíthatatlan kötelékek szinonimája.
„Nagyon örülünk, hogy bemutathatjuk a Tiffany Lock téma új kifejezéseit” – mondta Alexandre Arnault, a Tiffany & Co. ügyvezető alelnöke. “Házunk nagykövetei új dizájnokat mutatnak be egy kampányban, amely a szerelem eszméjéhez kötődik, amely márkánk DNS-ében központi szerepet játszik 1837-es alapítása óta.” A kibővített kollekció ezért minden nemet megszólít, és sokféle ékszert kínál, beleértve medálok, gyűrűk, fülbevalók és karkötők. A kampány minden sztárját a Lock legújabb dizájnja mutatja be, és mindegyik erőteljes megjelenésű felbonthatatlan kötelékeket jelképező szimbólum. Kétségtelen, hogy Florence Pugh kinevezése a Tiffany&Co nagykövetévé nagyszerű marketinglépés volt a márka számára, amely a színésznőhöz hasonlóan pozitív értékeket kíván terjeszteni a modern világban.
Szólj hozzá