Jared Carver a Converse új keresőoptimalizálója
Az ikonikus gumi tornacipőiről ismert céget nem kell bemutatni. A Converse ma már jól bejáratott és jó hírű márka a cipőiparban, amely a vásárlói igényeinek megfelelő cipők széles választékát kínálja. Modell Converse Chuck Taylor All Star minden bizonnyal alkotja az alkalmi és sportos stílus szimbóluma. Különleges kialakítása, gumi orr és vászon felsőrésze miatt szeretik. A márka folyamatosan bővíti tevékenységi körét, és folyamatosan változik, hogy lépést tartson a fogyasztókkal. Az egyik ilyen átalakulás egy új létrehozása elnök és vezérigazgató Társalog. És nem véletlenül lesz azzá Jared Carver.
“Ezek a változások lehetővé teszik számunkra, hogy jobban összpontosítsunk a termék-, márka- és piaci történetmesélésre, mélyreható fogyasztói betekintést nyerve áttörő innovációt és elkötelezettséget biztosítsunk, miközben hosszú távú növekedést és jövedelmezőséget építünk” – mondta a Nike vezérigazgatója a legújabb vezetői változásokról szóló nyilatkozatában.
Döntés előre
Nem titok, hogy 2003 óta a Converse a Nike leányvállalata. És bár külön márkaként működik, előnyös, hogy a Nike család része. Ez támogatást jelent az erőforrások, az elosztás és a globális elérhetőség tekintetében. Ez a partnerség lehetővé teszi a Converse számára, hogy kihasználja a Nike szakértelmét és méretét, miközben megőrzi sajátos identitását és örökségét a cipőiparban. Ezért a Nike a vállalat menedzsmentjének nagyobb átszervezésével összhangban a jelenlegi menedzsment megváltoztatása mellett döntött.
Jared Carver váltja Scott Uzellt, aki csatlakozik a Nike-hoz Észak-Amerikáért felelős alelnökként/vezérigazgatóként. Új szerepében közvetlenül a Nike elnök-vezérigazgatójának, John Donahoe-nak fog beszámolni. A lépés a Nike vezető vállalati vezetése során történt megmozdulások közepette. Ezt megelőzte, hogy Sarah Mensah-t Jordan Brand első női elnökévé nyilvánították. Mensah korábban a Nike észak-amerikai régióért felelős alelnöke/vezérigazgatója volt, így Uzzell átállt régi szerepére.
Jared Carver – a megfelelő személy a megfelelő szerepre
Bár ezek a változások hirtelennek és kissé kaotikusnak tűnnek, a leendő elnök-vezérigazgató olyan ember, aki évek óta mászik a karrierlétrán. Kinevezése idején Jared Carver több mint 12 éve dolgozott a Converse-nél. A vállalati struktúrákon belül korábban a Global Digital Direct alelnöki/vezérigazgatói pozícióját töltötte be; stratégiai alelnök, valamint stratégiai és üzletfejlesztési igazgató a Converse európai központjában.
” Carver fogyasztóközpontú vezető, aki több mint egy évtizedes vezetői pozíciót hoz a Converse-be. Az elmúlt négy évben a Converse alelnöke/vezérigazgatója volt Észak-Amerikában, ahol erőteljes növekedést eredményezett a márka legnagyobb földrajzi régiójában “- írja a Nike egy sajtóközleményben.
Érdekes módon a Converse az elmúlt években továbbra is az észak-amerikai piacon elfoglalt pozíciójának megerősítésére összpontosított. A márka marketingkampányokat, influencerekkel és hírességekkel folytatott együttműködéseket, valamint termékinnovációkat hajtott végre az ügyfelek vonzása és megtartása érdekében. Ezeknek a tevékenységeknek köszönhetően a vállalat mára jelentős kiskereskedelmi lábnyommal rendelkezik Észak-Amerikában. Termékei számos értékesítési helyen elérhetőek, beleértve a saját üzleteket, áruházakat, speciális lábbeliboltokat és online platformokat. A Chuck Taylor All Star kollekcióból származó tornacipők szintén nagyon népszerűek ebben a régióban.
Egyelőre tartózkodjunk attól, hogy felmérjük a menedzsment változását. Ennek ellenére minden arra utal, hogy Jared Carver minden gond nélkül bejut a Converse struktúráiba. A cég nevében elért múltbeli eredményei igazolják a márka jó hírneve és jövőbeli fejlesztése iránti elkötelezettségét.
Szólj hozzá