Philipp Plein története – egy tervező üzleti labdákkal!
Néhány évvel ezelőtt még senki sem hallott róla. Ma Philipp Plein története világosan megmutatja, hogyan érhet el szédítő sikereket a divatpiacon. A Plein azáltal, hogy megtörte azt a formát és keretet, amelyet más tervezők ránk kényszerítenek, felnyitotta a világ összes kreatív emberének a szemét.
Ma a koponya logója egy forró márka, amelyet az egész világon ismernek. Talán sokan közületek nem tolerálják, sőt allergiásak is rájuk. Egy dolog biztos, nagy tiszteletet érdemel azért, ahogyan a vállalkozásához viszonyul.
Philipp Plein története – minden Németországban kezdődött
Amikor Münchenben születik, értelmiségi családba, a cselekvési tervet szigorúan az orvos édesapja határozza meg. A fiatal Pleint a Schloss Salem Alma elitiskolába küldték. Amikor jogot tanult, úgy döntött, hogy luxus kutyaágyakat és asztalokat készít.
A nagyapjától örökölte20.000 német márka1998-ban pedig bútorgyártó céget nyitott. A családi vagyont így felhasználva.
Terveihez kiváló minőségű krokodilbőrt használt. A munkalap kárpitozását követően gyakran sok anyag maradt. Aztán eszébe jutott, hogy olyan extravagáns táskákat készítsen, amelyek sok embert lenyűgöztek.
Gondolom, már tudta, hol a helye és mit akar csinálni. Szerintem az életben nincs véletlen, ezt Philipp Plein története egyértelműen bizonyítja. A legfontosabb dolog az, hogy valamibe kezdj, ami igazán izgat, és amit szeretsz. A bútortervezés természetes út volt a nagy divat világába, nagy M betűvel.
Átütő pillanat egy tervező számára – Philipp Plein története
Mindannyiunknak megvan a maga ideje, és a legtöbbet kell kihoznia belőle. Ilyen időszak történt a Plein esetében 2003-ban a Düsseldorfi Divat- és Design Vásáron – a premieren. Ez az egyik legnagyobb esemény Németországban, és meghatározza, hogy mit fogunk viselni a következő szezonban.
Abban az időben bútorokat, kutyatermékeket és bőrtáskákat árult.
A düsseldorfi Philipp egy nap alatt eladta termékeit 100 00 euró!!! El kell ismerni, hogy ez egy csodálatos eredmény annak, aki most kezdi ezt a szakmát. A divat aranygyermeke? Hmmm, nem tudom, de egy dolog biztos, hogy Pleinnek vannak golyói…
A következő évben egy sokkal kibővített és holisztikus kínálattal lépett be ugyanarra a vásárra. Voltak benne gyerekek, nők és férfiak számára készült termékek. A legnagyobb szenzációt azonban a Swarovski kristályokból készült koponyával díszített katonai kabátok okozták. Philipp több száz eurós megfizethetetlen árral rukkolt elő egy kabátért. És akkor? És semmi – futottak, mint a víz.
Olyan népszerűvé váltak, hogy néhány hónapon belül feladták egymillió euró!
Így kezd el felmászni egy nagyon magas létrán. A következő években ez csak jobb lesz, és minden arra utal, hogy Philipp Plein története a legtöbb fiatal tervező álma.
Hogyan befolyásolja Philipp Plein története a divat világának innovatív megközelítését?
Ez a 39 éves német gyorsan megértette a közösségi média hatalmas erejét. És nem mindennapi ötletek és sztárok is, amelyek ma mindent eldöntenek. Nem mese, hogy Plein egy bordélyházban szervezte meg az egyik műsorát. És akár jól, akár rosszul – egy biztos – hangosan beszéltek róla. Philippplein feltételezi, hogy minden hasonló.
Ez az oka annak, hogy a márka népszerűsítésére irányuló megközelítése egy nagy szakítás a konvenciókkal szemben.
2006-ban kampányának arca Marcus Schenkenberg és Naomi Campbell volt. A világhírességekre fordított költségek hamar megtérültek. Plein rájött, hogy egy név nagy különbséget jelent.
A következő években Chris Brown, Linsday Lohan, Ed Westwick, Terry Richardson, Grace Jones, Iggy Azalea, Snoop Doog és sok más hírességgel dolgoztak együtt. Ahhoz, hogy 50 centet kapjon a butik megnyitására, sok pénzt kell költenie. Philipp ezt tökéletesen megérti, és nem sajnál egyetlen eurót sem.
Philipp Plein története megmutatja, milyen fontos manapság a promóció és minden, ami a márka világnak való kitettségével kapcsolatos. Eltekintve attól, hogy 2000 PLN-ért tervez egy bőrkabátot. euró, akkor biztosan van egy terved – hogyan adod el. Nem elég valamit elferdíteni, hülyének nevezni és várni a sikert.
A tervező ezt tökéletesen érti, hatékonyan navigál a luxusmarketing sűrűjében. Divatbemutatói egy más világ, amelyhez ma már nehéz utolérni mások.
Kíváncsi vagyok, a mai tervezők közül kik fektetnek be 1,5-3 millió eurót a bemutatójukba?
Azt hiszem, ez most így van felépítve – nincs pénz, nincs tömeg. A mindenek korában ki kell tűnni. Még ha valami nagyon egyedi is van, a különc marketing pénzbe kerül!
Philipp igazi show-t állít elő. Hatalmas felületeket varázsol igazi és egyedi show-vá. A legnagyobb és legizgalmasabb esemény a téma voltRoller – Coaster, cowboy város, bemutató katonai egységgel, Monster Truck, skate park és úszómedence sílécekkel és jet-skikkel.
Ritkán látni ilyen nagyszerű törekvéseket a divatvilágban. De működik! A Philipp Plein márka már jó néhány éve felértékelődik, mint a jó olasz bor.
Hogyan adjunk el egy kabátot 80 000 dollárért?
És itt kezdődik a pingvintánc. A Plein termékei sokba kerülnek, bár lehet, hogy ez a másság típusa is, amit képvisel, ki tudja…
A pólók több száz zlotytól kezdődnek, általában 800 és 1000 és 2000 zloty között. Összeg 2,3 ezer PLN-től átlagosan 8,9 ezer PLN-ig. PLN – ez a kabát ára.
A cipők általában 2300 PLN-be kerülnek. A legtöbb ember számára ezek az árak megfizethetetlenek, de nem mindenki számára. Sok rajongót ismerek ennek a márkának, és a Philipp Plein ruhákra költött összeg csak egy olyan összeg, ami nem számít számukra.
Az egyik legdrágább termék egy 80 000 PLN értékű kabát. dollárt. Krokodilbőrből és nercből készült. Utópisztikusnak tűnik, de ez a modell már fogy, egyszerű igaz?
Plein nyíltan elmondja, hogy korábban az online értékesítésre összpontosított, mint a Gucci vagy a Hermes. Az online áruházak és az összes e-kereskedelmi értékesítés akár 14 millió dollárt is meghoz a vállalat számára évente. Ez az az összeg, amelyet néhány niche luxusmárkának figyelembe kell vennie.
Szabályzatuk tiltja az online értékesítést. Ez számomra teljesen érthetetlen, és úgy tűnik, hogy ma már senki sem menekülhet előle. Ha azt állítja, hogy csak helyhez kötött üzletekben kell árulnia, akkor lábon lövi magát – ”rövid labda, gyorskészlet”!
Philipp Plein és butikjainak rövid története szerte a világon
Különféle adatok szerint a márkának körülbelül 30 saját butikja van, a többi franchise. Philipp nem kíméli a költségeket a helyhez kötött üzletek kialakításában, milliókat költ a fényűző légkörre. Jellemzője a legmagasabb osztályú anyagok, mint például a márvány, a kristályok és a nagyméretű kristálykoponya.
A vásárlók szeretik a kristályt koponya, gyakran fotózkodik vele. Ez valami nagyon Plein – állandó szelfipont a butikjaiban.
Minden márka értékesítési pontja kiváló helyen található. Londonban Philipp Plein a New Bond Streeten találta magát. Bemutatóterme 3 szintes és 350 négyzetméteres. Befektetett 3,5 millió euró Kamatostul biztosan megtérülnek.
Mi határozza meg Plein sikerét?
Ruháit a show-biznisz legnagyobb szereplői hordják, köztük Victoria és David Beckham, Jennifer Lopez, Dima Bilan Timati és sok más híres arc. Ma ez egy globális márka, és mostanában nagyon kívánatos a divat szerelmesei körében.
A Philipp Plein termékei nagy sikert arattak. Hol van a recept? A tágan értelmezett popkultúra alapján mindenképpen egyedi. Hivatkozás híres hősökre, például Supermanre, Batmanre vagy más mesefigurákra.
Mert mindannyian azonosulunk bizonyos kitalált szupermenekkel… De valószínűleg nem ez a fő mozgatórugója ennek a híres márkának. Philipp Plein remekül megtanulta a játékszabályokat, amiben ki kellett állnia.
Stílusa az, hogy bizonyos korlátokat kivételesen meleg és nagyon egyéni módon ledönt. A tervezett termékek közül sok különc, de ugyanakkor mindennap viselhető.
Számomra Philipp Plein története egy példa arra, hogy manapság milyen jó üzletet csinálnak. A 21. században nem könnyű gyorsan létrehozni egy ilyen híres ruhamárkát, mint ő maga. És ha 500 eurót költ egy pólóra, az annak a jele, hogy elhitte ennek a csodálatos tervezőnek a történetét.
Szólj hozzá